Мен бақытты бола салам бір күні…


Жүдетсе де дүниенің жыртығы,
Көңілді аулап Күннің қызыл кірпігі.
Айдың аппақ сәулесіне оранып,
Мен бақытты бола салам бір күні!

Көкке ұшырып сұлу сөздің төресін,
Көктем келер қуып қайғы елесін.
Сәл мұңайып келе жатып,
Бір күні
Мен бақытты бола салам –
Көресің!

Авторы: Гүлнар Салықбай

5 пікір | Мен бақытты бола салам бір күні…

  1. Болған ғой сәттер, кезінде қызық,
    аңшы емес пенде, қармаққа алды түлкіні…,
    Адамзат қызық, қайғылы күні
    мола жанында, тежей алмады күлкіні…,
    Қай жеріңіз кем, әлде артық па…
    Адамзат деген кең үғым,
    Бұйырсын сол сәт, көп күттірмесін,
    Сен бақытты бола салшы бір күні!

  2. tagdir says:

    Сұмдық екен… Гүлнәр мықты ақын ғой…

  3. jansezim says:

    Мен мына өлеңнен өзімді көрдім!

  4. […] авторы: Гүлнар Салықбай. Share this:TwitterFacebookLike this:Ұнады жазбасын ұнатушылардың […]

Пікір қалдыру

